WARTO WIEDZIEĆ

Rezerwacje

Jak zarezerwować pobyt?

Rezerwacja bezpośrednio w hotelu jest szybka i komfortowa. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu +48 756 299 900 lub wysłać e-mail na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Można także skorzystać z silnika rezerwacji na stronie hotelu, by samodzielnie przejść cały proces – od wyboru pokoju i terminu, poprzez usługi dodatkowe, do potwierdzenia rezerwacji i opłaty zadatku.

Jak wygląda proces rezerwacji?

Telefonicznie:

Podczas rozmowy ze specjalistą ds. rezerwacji gość wybiera termin pobytu oraz standard pokoju wraz z ewentualnymi usługami hotelowymi.

Po zakończeniu rozmowy, rezerwacja jest wprowadzana do systemu, a do zamawiającego jest wysyłany mail z potwierdzeniem rezerwacji, zawierający imię i nazwisko rezerwującego, termin pobytu, informację o rodzaju zakwaterowania, całkowitej należności za pobyt oraz zadatku wysokości 30% całej kwoty, który należy wpłacić przelewem internetowym w ciągu 7 dni. Brak wpłaty zadatku w tym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku, hotel przesyła potwierdzenie płatności wraz z fakturą zaliczkową.

Wybierając opcję bezzwrotną pobytu, Gość powinien wpłacić całą należność od razu lub w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.

Mailowo:

Po mailowym ustaleniu szczegółów pobytu i otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji z adresu rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej.

Przez WWW:

Po samodzielnym ustaleniu szczegółów pobytu przez silnik rezerwacji na stronie WWW hotelu, Gość otrzymuje mailowe potwierdzenie złożenia rezerwacji z prośbą o zapłacenie zadatku wysokości 30%. Procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej i mailowej, z tym że tutaj, oprócz przelewu internetowego, Gość może wykorzystać także szybką płatność online oraz płatność kartą kredytową.

Uregulowanie reszty należności za pobyt następuje w recepcji hotelu. Rachunek można opłacić gotówką w PLN lub kartą kredytową. Podczas meldunku w hotelu Gość jest zobowiązany wnieść także opłatę klimatyczną, za każdą dobę pobytu, wynoszącą 2,30 zł/osoba.

Jak anulować rezerwację?

Aby anulować rezerwację z możliwością odwołania, należy skontaktować się mailowo z działem rezerwacji i sprawdzić warunki jej unieważnienia. Po ustaleniach, prośbę o anulowanie należy przesłać na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Przy zachowaniu wszystkich niezbędnych warunków anulowania rezerwacji z prawem do zwrotu środków, pieniądze będą zwrócone w ciągu 21 dni na konto bankowe.

Vouchery

Czy hotel oferuje vouchery?

Tak. Platinum Mountain Hotel ***** & SPA oferuje dwa rodzaje voucherów – kwotowe oraz pobytowe. Oba są doskonałym prezentem dla bliskich oraz partnerów biznesowych.

Co to jest voucher kwotowy?

Voucher kwotowy daje obdarowanemu swobodę w decydowaniu o czasie i sposobie jego wykorzystania.

Zawiera imię i nazwisko Gościa, wartość prezentu w PLN oraz ostateczny termin ważności. Nie zawiera natomiast konkretnej daty pobytu oraz standardu pokoju hotelowego i usług dodatkowych, jak np. zabiegi SPA, dzięki czemu osoba, która go otrzymuje, może wybrać dogodny termin przyjazdu i wyjazdu lub przeznaczyć voucher do wykorzystania tylko w SPA lub restauracji.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by ustalić termin i formę pobytu: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Co to jest voucher pobytowy?

Voucher pobytowy jasno określa datę i rodzaj pobytu. Warto, by kupujący voucher wiedział, czy osoba, która go otrzyma będzie mogła wykorzystać pobyt w wybranym terminie.

Zaletą vouchera pobytowego jest całkowite pokrycie kosztów pobytu w hotelu, co oznacza, że obdarowany nim Gość nie ponosi kosztów związanych z usługą hotelową, ale może dokupić sobie dodatkowe świadczenia w hotelu (SPA, restauracja, lobby bar), jeśli voucher ich nie zawiera.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by potwierdzić pobyt i zweryfikować dane osobowe: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Jak kupić voucher?

Należy najpierw skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji Platinum Mountain Hotel ***** & SPA: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900.

Pobyt

Kiedy rozpoczyna się doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się o 16:00, a kończy o 11:00 następnego dnia.

Czy oferta na WWW jest aktualna?

Tak, silnik rezerwacji zawiera aktualny kalendarz i cennik pobytów.

Czy śniadania są w hotelu?

Tak, śniadania i wszystkie inne posiłki dla gości hotelu i apartamentów są w głównym budynku. Między Platinum Apartments a hotelem nie ma zabudowanego łącznika. Goście apartamentów, aby dojść na posiłek, muszą przejść przez dziedziniec resortu (80-300 m).

Czy z hotelu do apartamentów jest daleko?

Nie, odległość między apartamentami i hotelem wynosi 80-300 metrów.

Czy można zamówić pokój z widokiem na góry?

Hotel ma wiele pokojów z widokiem na góry i las, ale nie ma możliwości zarezerwowania takiego pokoju. Warto jednak wyrazić taką preferencję, podczas składania rezerwacji lub w dowolnym czasie poprzedzającym przyjazd do hotelu, przy czym hotel nie gwarantuje jej spełnienia. W Platinum Mountain Hotel ***** & SPA Gość rezerwuje i opłaca konkretny typ pokoju, nie jego położenie względem widoku.

Czy pokoje i apartamenty mają balkon lub taras?

Tak, każdy z pokojów hotelowych i apartamentów resortu ma balkon lub taras.

Serwis hotelowy

Czy pokoje w hotelu są sprzątane codziennie?

Tak, dodatkowo wymieniane są ręczniki (pozostawione na podłodze), uzupełniane kosmetyki oraz zapasy wody i herbaty.

Czy pościel jest zmieniana codziennie?

Pościel jest zmieniana na życzenie Gościa. Cena usługi: 80 zł

Czy hotel oferuje pranie ubrań?

Tak, pranie koszul, sukienek i innych elementów garderoby to usługa dodatkowo płatna.

Parking i garaż

Czy w hotelu jest parking i garaż?

Tak, w hotelu jest monitorowany parking i garaż dla samochodów osobowych. Miejsca w garażu trzeba rezerwować z wyprzedzeniem – na etapie rezerwacji.

Ile samochodów zmieści się na parkingu?

Parking ma 111 miejsc postojowych.

Jak duży jest garaż?

Garaż pomieści 36 samochodów osobowych.

Ile kosztuje korzystanie z parkingu i garażu?

Parking – 20 zł/doba. Garaż – 40 zł/doba.

Bagaż

Czy w hotelu jest bagażownia?

Tak. Bagażownia jest przy recepcji.

Kiedy można oddać bagaż do przechowania?

Oddanie na przechowanie bagażu, własnego roweru i większych zabawek dla dzieci jest możliwe w trybie 24/7. Z bagażowni można korzystać zarówno przed zameldowaniem, jak i po zakończeniu pobytu.

Ile kosztuje przechowanie bagażu?

Usługa jest bezpłatna, przeznaczona dla gości Platinum Mountain Hotel ***** & SPA oraz Platinum Apartments.

SPA i wellness

Czy w hotelu jest strefa SPA i wellness?

Tak. Składa się z luksusowych salonów zabiegowych Dr Irena Eris Beauty Partner oraz trzech basenów, kompleksu saun, a także stanowisk do schładzania oraz masażu powietrznego i floatingu, wanien jacuzzi, szatni.

Czy wstęp do strefy SPA i wellness jest darmowy?

Goście hotelu oraz Platinum Apartments, Bossa Nowa i Five Seasons mogą, w ramach pobytu, korzystać z basenów, saun, jacuzzi i strefy floatingu. Natomiast zabiegi w salonach Dr Irena Eris Beauty Partner są dodatkowo płatne wg cennika zawartego w menu zabiegów  oraz wymagają wcześniejszego umówienia w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Czy w strefie są zamykane szafki?

Tak, w strefie SPA są takie szafki. Za rzeczy pozostawione na basenie poza szafką, bez opieki, obiekt nie odpowiada.

W jakich godzinach strefa SPA i Wellness jest czynna?

Salony zabiegowe Dr Irena Eris Beauty Partner

09:00 – 21:00

Basen & SPA

9:00 - 20:30 dla wszystkich Gości (13:00 - 13:30 przerwa nadezynfekcję)

20:30 - 21:30 - tylko osoby dorosłe (brodzik wyłączony)

Basen Letni (sezonowo)

10:00 - 20:00

Pool Bar (sezonowo)

10:00 - 19:00

Jakie baseny są w strefie wellness?

Sezonowy basen zewnętrzny, baseny wewnętrzne – rekreacyjny (9,5×9,5m, głębokość 1,1m) i pływacki (17,5×7,45m, głębokość 1,4m), basen dla małych i dużych dzieci (7,6×7,5m, głębokość 0,5m)

Jakie są sauny?

Infrared (40-50 st. C, wilgotność 10%),

biosauna (45-60 st. C, wilgotność 40%),

łaźnia parowa (30-60 st. C, wilgotność 100%),

sauna fińska (70-120 st. C, wilgotność 10%).

Czy w saunach można mieć na sobie strój kąpielowy?

Tak, choć rekomendujemy, by w saunach przebywać w bawełnianych ręcznikach, bo jest to zdrowsze dla skóry.

Czy w sauny są tylko dla dorosłych?

Tak. Mogą w nich przebywać tylko osoby powyżej 18 roku życia.

Czy jest basen dla dzieci?

Tak. Ma 0,5 m głębokości, ozonowaną wodę i gejzery.

Kto opiekuje się dziećmi na basenie?

Dzieci do lat 12 muszą być pod w strefie basenowej pod opieką swoich rodziców lub innych dorosłych opiekunów. Małoletnie osoby niepełnosprawne, w wieku powyżej 12 lat muszą mieć pisemną zgodę na przebywanie w strefie basenowej od swojego opiekuna.

Czy można się umówić na masaż?

Tak. Masaże są wykonywane w salonie Dr Irena Eris Beauty Partner po wcześniejszym rezerwacji w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Jakie zabiegi kosmetologiczne są wykonywane?

Zabiegi na twarz, okolice oczu, ciało, stopy i dłonie. Wśród nich znajdują się zabiegi liftingujące, odżywcze, regenerujące oraz złuszczające. W ofercie są specjalne pakiety dla kobiet w ciąży, mężczyzn i nastolatków. Warto sprawdzić informacje szczegółowe i cennik zabiegów

Restauracja i bar

Czy w obiekcie jest restauracja?

Restauracja Regionalne Talerze oferuje dania i desery, które łączą karkonoskie inspiracje z europejskimi trendami kulinarnymi. Lokal zaprasza gości 7 dni w tygodniu, w godzinach 14:00 – 22:00. Warto poznać menu restauracji i zarezerwować stolik, wysyłając mail na adres: adam.szadurski@platinum-mountain.pl

Czy w obiekcie jest bar?

Palladium Lobby Bar to doskonałe miejsce na relaksujący koktajl i biznesową kawę. Nowoczesne wnętrza z wyjściem na taras i widokiem na las są do dyspozycji gości 7 dni w tygodniu, w godzinach: 10:30 – 24:00

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny otwarcia

W jakich godzinach funkcjonują różne strefy hotelu?

Recepcja: 24/7

Restauracja Regionalne Talerze: 14:00 – 22:00

Palladium Cafe & Lobby Bar: 10:30 – 24:00

Dr Irena Eris Beauty Partner: 09:00 – 21:00

Basen & SPA: 09:00 – 22:00 (tylko dla Gości)

Sala zabaw/Pokój gier i bajek: 09:00 – 21:00

Siłownia: 24/7 (tylko dla Gości)

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny posiłków

Kiedy serwowane są śniadania?

W godzinach: 08:00 – 10:30

Kiedy serwowane są obiadokolacje?

W godzinach: 17:00 – 20:00

Dzieci

Czy meldowanie dzieci jest obowiązkowe?

Tak, podczas zameldowania na karcie pobytowej należy obowiązkowo wpisać liczbę dzieci oraz daty ich urodzenia.

Ile kosztuje pobyt dziecka?

Cena za pobyt osoby małoletniej jest uzależniona od jej wieku oraz sezonu i aktualnego obłożenia obiektu. Występują 3 kategorie cen dla dzieci w wieku:

  • 0-4 lat – pobyt bezpłatny, bez świadczeń dodatkowych w postaci osobnej pościeli, ręczników i osobnego miejsca do spania

  • 5-12 lat

  • 13-18 lat

Czy hotel ma łóżeczka dla dzieci?

Tak. Są dodatkowo płatne, 35 zł od doby hotelowej. Dla dzieci w wieku 0-4 lat. W łóżeczku jest pościel dla malucha.

Czy w hotelu jest sala zabaw?

Tak. W hotelowym Play Roomie jest małpi gaj, suchy basen ze zjeżdżalnią oraz wygodna sofa dla opiekunów. Dodatkowo, dzieci mogą także korzystać z Game Room, tuż obok Play Room, w którym można korzystać z gier na konsoli i stołów multimedialnych.

Uwaga: W związku z aktualnie nałożonymi obostrzeniami COVID-19 wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób.

Czy na basenie jest wydzielona część dla dzieci?

Tak. W strefie basenowej jest oddzielny, przytulny basen dla małych i dużych dzieci – o głębokości 50 cm i temperaturze wody 34 st. C. Basen jest wyposażony w gejzery, a jego woda jest ozonowana, dzięki czemu nie szczypie w oczy jak woda chlorowana. Tuż obok niecki są leżaki, na których dorośli mogą odpoczywać, pilnując maluchów.

Jakie są animacje dla dzieci?

Tak. W czasie świąt i wydarzeń hotel organizuje animacje z udziałem grup wykwalifikowanych animatorów. Większość tych zajęć jest bezpłatna, ale czasem, np. podczas Sylwestra dla Dzieci, wymagana jest dodatkowa opłata za każdego uczestnika.

Czy można skorzystać z usług niani w hotelu?

Tak. Hotel współpracuje z wykwalifikowanymi nianiami, które mogą zająć się dziećmi w różnym wieku. Ceny usługi kształtują się w zakresie: od 120 zł/h (do 3 godzin zegarowych) do 100 zł/h (powyżej 3 godzin zegarowych ).

Czy w hotelu jest serwowane dziecięce menu?

Tak, jest dopasowane gramaturą i składem do dziecięcych preferencji. Oferuje naleśniki z owocami, zupkę pomidorową, popsy z kurczakiem i frytkami oraz inne pyszności.

Dodatkowo, posiłki w ramach śniadań i obiadokolacji są zróżnicowane i można swobodnie komponować ich skład oraz rozmiar, także dla maluchów. Menu śniadaniowe i obiadowe zawiera wszystkie podstawowe produkty, z których można ułożyć posiłek, także z wykluczeniem alergenów, np. glutenu i nabiału.

Jakie są atrakcje dla starszych dzieci?

Pokój gier dla większych dzieci i nastolatków jest wyposażony w konsole do gier oraz interaktywne stoły z grami dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Zwierzęta

Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?

Tak. Platinum Mountain Hotel ***** & SPA jest przyjazny zwierzętom. Dlatego w pokojach można przebywać ze zwierzęciem domowym. Ze względu na dobro Alergików, ilość pokojów przeznaczonych na pobyty ze zwierzęciem jest ograniczona, dlatego pobyt z psem lub kotem należy zgłosić już na etapie rezerwacji.

Ile kosztuje pobyt psa lub kota?

Za pobyt czworonożnego pupila należy zapłacić 30 zł za każdą dobę. Płatność należy uregulować na etapie składania rezerwacji.

Co trzeba przywieźć z pupilem?

Właściciel zwierzęcia obowiązkowo musi posiadać jego książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, m.in. przeciw wściekliźnie. Obowiązkowe są także kaganiec i smycz.

Czy jest regulamin pobytu ze zwierzęciem?

Wypożyczalnia sprzętu

Czy w hotelu jest wypożyczalnia sprzętu?

Tak. W wypożyczalni sprzętu sportowego można wynająć sezonowy sprzęt sportowy – m.in. narty, sanki i rowery.

Kiedy wypożyczalnia jest czynna?

Wypożyczalnia sprzętu sportowego jest czynna 7 dni w tygodniu, w godzinach: 08:00 – 20:00

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Wycieczki i atrakcje

Czy hotel oferuje wycieczki turystyczne?

Tak. Hotel przez cały rok sprzedaje bilety na wycieczki z przewodnikiem najlepszych, regionalnych biur podróży. Wśród kierunków wypraw jest Praga, Drezno i inne ciekawe destynacje.

Czy w hotelu jest Informacja Turystyczna?

Tak, sezonowo działa hotelowa Informacja Turystyczna, która sprzedaje bilety wstępu do lokalnych atrakcji oraz wyjazdy na wycieczki. Dodatkowo, IT udziela informacji o sytuacji na szlakach turystycznych i stokach narciarskich.