DOBA HOTELOWA
Zameldowanie w Hotelu rozpoczyna się o godz. 16:00, a wymeldowanie w Hotelu trwa do godz. 11:00 każdego dnia.
FAKTURA
W związku ze zmianami przepisach podatkowych, które weszły w życie z dn. 01.01.2020 r. uprzejmie informujemy, że wystawienie faktury VAT możliwe będzie wyłącznie w przypadku przekazania numeru NIP, najpóźniej dzień przed dokonaniem płatności zaliczki na poczet rezerwacji w naszym obiekcie.
Zwracamy Państwa uwagę na istotne zmiany polegające na tym, że w przypadku, nie dostarczenia numeru NIP wystawiony będzie zwykły Rachunek, który nie będzie mógł wymieniony na fakturę VAT.
POLSKI BON TURYSTYCZNY
Nasz obiekt honoruje bony turystyczne przy rozliczaniu rezerwacji dokonywanych bezpośrednio w Platinum Mountain Hotel & SPA (telefonicznie, mailowo oraz przez WWW) – z wyjątkiem pobytów w ofercie bezzwrotnej, czyli przedpłaconych w 100% przed przybyciem do hotelu.
Rezerwacje przez pośredników, np. Travelist, Booking i Expedia, nie mogą być rozliczone z udziałem bonu turystycznego. Pobyt rozliczany bonem turystycznym dotyczy pobytów rodzinnych z dziećmi, stąd konieczna jest obecność minimum jednego dziecka w trakcie pobytu.
Rozliczenie płatności bonem turystycznym musi zostać zrealizowane najpóźniej w przeddzień Państwa wyjazdu.
Uprzejmie prosimy o wizytę w punkcie rozliczania bonów turystycznych, znajdującego się w Recepcji Hotelu, i podanie następujących informacji:
1. Numeru Państwa pokoju
2. Numeru kodu obsługi płatności (16 cyfr i liter)
3. Kwoty bonu, którą chcecie Państwo rozliczyć bonem turystycznym
4. Sms kodu – autoryzującego Państwa płatność. (Weryfikacyjny kod SMS, przyjdzie na numer telefonu podany przez Państwa w ZUS)
ZWIERZĘTA
Platinum Mountain Hotel & SPA jest przyjazny zwierzętom. Dlatego w pokojach można przebywać ze zwierzęciem domowym. Ze względu na dobro Alergików, ilość pokojów przeznaczonych na pobyty ze zwierzęciem jest ograniczona, dlatego pobyt z psem lub kotem należy zgłosić już na etapie rezerwacji. Za pobyt czworonożnego pupila należy zapłacić 30 zł za każdą dobę. Niezgłoszenie pobytu zwierzęcia przy zameldowaniu jest równoznaczne z doliczeniem Gościowi dodatkowej opłaty wysokości 500 zł. Dozwolone jest przebywanie zwierzęcia w ogrodzie hotelowy i w Palladium Cafe & Lobby Bar. Przebywanie zwierzęcia w częściach gastronomicznych, SPA i Wellness jest zabronione. Właściciel zwierzęcia obowiązkowo musi posiadać jego książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, m.in. przeciw wściekliźnie. Obowiązkowe są także kaganiec i smycz. (REGULAMIN)
DZIECI
Cena za pobyt osoby małoletniej jest uzależniona od jej wieku oraz sezonu i aktualnego obłożenia obiektu. Występują 3 kategorie cen dla dzieci w wieku:
0-4 lat – pobyt bezpłatny, bez świadczeń dodatkowych w postaci osobnej pościeli, ręczników i osobnego miejsca do spania
5-12 lat
13-18 lat
Posiadamy możliwość wypożyczenia dodatkowego wyposażenia pokoju dla dzieci, w tym łóżeczka w cenie 35 zł od doby hotelowej. W łóżeczku jest pościel dla malucha.
WARUNKI ANULACJI
Oferta Standardowa
Rezerwacja z przedpłatą 30% może być bezkosztowo anulowana w terminie do 7 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona na wskazane konto. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu, obiekt obciąży Gościa za 30% wartości rezerwacji. Zwrot środków nastąpi do 21 dni. W przypadkach losowych, które wymagają anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed datą przyjazdu wpłaconą zaliczkę można wykorzystać w innym terminie niż pierwotnie zaplanowany - do 3 miesięcy od daty tego pobytu – tylko w przypadku sprzedania zwolnionych miejsc. Zdarzenie losowe należy udokumentować.
Oferta Bezzwrotna
Rezerwacja z przedpłatą 100% bez możliwości zmiany i anulacji. W przypadku anulowania rezerwacji lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu, obiekt obciąży Gościa za 100% rezerwacji.